Jenny

Bra
Jag tycker att han är duktig, jag vet att han var med i talang....kanske han till och med vann det kommer jag inte ihåg. Jag tycker att alla har rätt att söka till IDOL även om de har kontrakt redan. Vissa gnäller över det, Mariette hade redan släppt låtar när hon var med, Kevin hade varit med i Maltas melodifestival två gånger tror jag. Det är väl bara att söka sen är det upp till svenska folket om man gillar det eller inte. Jag tror dock denna kille kan bli en flickfavorit =)
lucke

Hejsan, vad händer? :)

Rebecca

Jag håller med dig :) Det är ju lite konstigt att säga nej till nån för att dom har försökt lyckas tidigare. Dom kan ju behöva det här lika mycket som alla andra. Kanske kan man säga att dom har mer rätt att vara med eftersom att dom verkligen satsar och försöker? :)

Sanni

sv: jag kommer ner efter att jag startat nästa maskin, btw kan jag få tvätta och torktumla min dunjacka hos er?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress