Jenny

Fyndat
Jag känner att jag har fyndat idag. Vi har två ganska tjocka katter så de bantar just nu och därför äter de lightmat. Vi fick ett medlemsblad häromdagen från Djurmagazinet och där fann jag tre fina erbjudanden, om man köpte 1,5 kg kattmat så fick man en låda ever clean kattsand och köpte man 3,5 kattmat så fick man en låda med royal canins mjukmat och sedan fanns den 20% på valfri vara. Efter att ha tittat på erbjudandet en stund så räknade jag ut i mitt lilla huvud att jag här kan fynda! Jag köper förstås 10 kg kattmat och använder 20% på det, då har jag automatisk kommit upp i både 1,5 och 3,5 på samma gång och på det sättet så fick jag alltså sand, mjukmat och vanlig mat för mindre pengar än vad en vanlig säck hade kostat mig och som jag ändå hade behövt köpa. Sparade över 300 kr på detta, bara att tacka och ta emot.
Britta

Hej jag fick också erbjudandet och tänkte på dig. Vill du ha mina kattkuponger??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress