Jenny

Sjuk?
Lillen står och väntar på sin första ridtur.

Dagen har varit lugn, promenad på morgonen, lunch, djurmagasinet för att köpa hundmat och ett ben, vidare till familjen Brändström/Tegström för en liten kurs i iPhonens världens magiska värld, till stallet för att hjälpa Tezza och Jojo med att ta premiärturen på Lillen, raka vägen till pizzerian, hem och åt middag och därefter raka vägen till vallokalen. Känns som om dagen gått i ett och vips så är det kväll och inget av de sakerna som man bestämt innan har man hunnit med, till exempel lister, färg och vinställ till köket, plantera min lilla ros eller hänga upp klädkrokar till barnen. När man bor i hus så finns det alltid miljoner saker att göra. Hur som helst så kände jag när jag kom hem att det var som bomull i huvudet och det brann i halsen, brukar inte vara sjuk men i natt frös jag så mycket att jag fick ta värmefilten. Tänkte att jag för en gång skull borde kolla febern, 38,4........hmm då kanske man kan få vara lite seg i bollen.
dagens lunch blev ägg och spenatsoppa
Hittade en annan liten spillivink i hagen.
Ida

Finfrämmande i stallet! :-) Du skulle sagt till innan så hade jag kunnat vara där och säga hej. Hoppas att det gick bra för er med lillen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress