Jenny

tomt
Som jag sagt förut så ösregnar det ute, jag är nog en av de får som tycker det är rätt mysigt när det regnar och man får vara inne. Lucas ser på en film och Nova sover ute under tak, hundarna vilar och jag har hunnit starta en maskin tvätt och fixa med lite sopor. Jag funderar på vad vi ska äta till middag och öppnar kylskåpet, tomt.....vad gör vi nu? Jo enkelt tänker du, åk och handla. Ja klart vi måste göra det fattar jag med, problemet är att jag ska måste åka direkt Nicke kommer och för att hjälpa en fantastisk vän med att få sin älskade ponny till de evigt gröna ängarna. Därför hinner vi inte handla innan, det kommer att bli försent med middag efter och jag kan inte handla nu för Nicke har bilen och som jag sagt så öser det ner ute och då tänker jag inte gå och handla. Varför äter vårt kylskåp upp maten som vi stoppar in?????
Tessa

Det där har jag också funderat över, särskilt varför kylskåpet dricker upp all mjölk. Kan omöjligt vara vi som dricker så mkt själva...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress