Jenny

Feber
Hur kan man bli tvärsjuk bara så där? I går mådde jag hur bra som helst, var ute på en härlig cykeltur i går kväll och kände inget. När jag kom hem sa jag till Nicke att jag helt plötsligt fick ont i halsen på höger sidan tänkte inte så mycket på det, tog en dusch och sedan så gick jag till sängs. Vaknade mitt i natten av att jag trodde jag skulle frysa ihjäl, fick värmefilten av min man och försökte sova vidare, strax efter fyra ger jag upp, kollar tempen 39,2, tar två alvedon och dricker ett stort glas vatten. Vaknar vid halv tio igen och är var då nere på 38 grader, äter lite fil och känner helt plötsligt hur jag börjar frysa igen, 38,6 bara sådär. Nu ligger jag bara i sängen och försöker att bli frisk, ska ju ha lektioner i morgon och så ska vi åka på en tripp på lördag. Varför blir jag sjuk nu???
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress