Jenny

Flyttat ut!!
Nu har alla dammråttor fått flytta ut ur huset, de verkar som om de hade bjudit in alla sina nära och kära och då kände jag att det vara dags att sätta ner foten och säga STOPP! Vi vill inte ha så många dammråttor, helst inga alls och då fick helt enkelt alla flytta ut på en gång.
Det är en sådan härlig känsla då man fått dammsuga färdigt, man känner att det där stora svarta och tunga molnet har förbytts till solsken och man kan göra vad man vill. Jag hatar att veta att jag måste göra det och älskar att veta att det är gjort. Nu har jag hela dagen kvar till att vara med Lucas, spela supel malo och roa Nova. Lucas är föresten hemma idag då han hade feber natten mot måndag och i dag då han skulle till dagis så hostade han och då tyckte jag att det var onödigt att gå dit bara en dag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress