Jenny

Lördag
Vaknade klockan 05.50 av att klockan ringde alldeles för tidigt då den blivit felställd, lyckades somna om innan klockan ringde klockan sju istället. Upp och åt frukost, promenerade hem till Rebecca och sedan tog vi bilen därifrån till Hippo. Satt i tornet under förmiddagen så jag han tyvärr inte filma nästan nått för laget klarar jag inte av att filma och i 140 hade vi inga hemmaekipage.
Alla är inte lika aktiva när vi sitter i tornet....

Efter arbetet i tornet såg jag på 130 klassen innan jag sedan hade ångest under hela lagklassen för jag vill verkligen att det ska gå bra för dem. Laget skötte sig super och knep en andraplats tätt bakom Gävle RS och för Piteå. GRATTIS! Tittade på 140 klassen innan vi åkte och köpte pizza och sedan hem. Nu ska vi lägga barnen och sedan blir det till att se på körslaget och dippa grönsaker.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress