Jenny

Pling plong!
Det plingar på dörren precis då Nova somnat, jag hinner bli lite irriterad men lite mer nyfiken på vem det kan vara så här mitt på dagen? Ser en tjej när jag swischar förbi fönstret, sätter hundarna ner och öppnar dörren. Utanför står då kvinnor och jag inser direkt vad detta är. Den ena sträcker fram en liten broschyr om jesus och snäll som jag är så tar jag emot den. Hon säger att jag är välkommen på sammankomsten, sedan säger hon att jag har fina hundar och därefter tackar de för sig och vänder sig om och går.......hela min kropp skriker MEN HALLÅ!!!! Ni kan ju inte gå, ni skulle ju få komma in så jag kunde grilla er!!! Jag ville gärna bli road en stund..........blä! Varför vill ingen föra en diskussion med mig????
Om du är sugen så kan du ju gå
Bettan

verkar som något för afganistans diktator. Jesus kanske kan hjälpa honom?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress