Jenny

Full fart
Känns som om jag hunnit med så mycket saker i dag och det är inte ens middagstid än. Började morgonen 07.19, Nova och jag gick ner och stökade undan i köket, plockade undan lite och sedan blev det morgonpromenad med Lina. Vi försökte hålla ett jämt bra tempo, 5.07 km på 43,31 min, trotts att inte Lotta var med så vi kände oss nöjda. Väl hemma blev det dammsugning av hela undervåningen, lister, tavellister, fönsterbläck och kuvös. Gjorde lunch till alla hungriga innan Lina och jag åkte till stallet, Kanan fick manikyr innan ridningen. Red sedan en trevlig och lydig häst på banan som kämpade på hela tiden. Elias red på Grodan och när vi var klara skrittade vi asfaltsrundan innan hästarna fick ta en dusch och sedan traska ut i hagen. Åkte hem och klippte klart gräsmattan innan det blev en välbehövlig dusch och lite arbete med hemsidan. Nu får vi se vad resten av kvällen bjuder på.
Livskvalitet!
Lina

Är så kul när min kompis Jenny hänger med å rider:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress