Jenny

Hopptävling
Ett litet smakprov av vad familjen gjorde i går
Johanna och Gastro
Frida och Jackpot C
Ingela och Kajsa, lite annorlunda bild....
Malin och Nelson
Maria och Cyrus
Mickis och Livingstone
Zepcan
Zepcan
Finns ungefär 350 bilder till, får se om jag orkar fixa några fler senare i dag eller om ni får titta på alla bilder i ett album.
Amanda Pettersson! <3

Hejsan! jag igen! ::]

Alltså gud vilkafina bilder du tar!! :) älskar dom dära av ramlingsbilderna som du hett i hop till ett bild spel!! :)



Fick du någon bild på min från vännäs tävlingen? ::]

Tävlade hela helgen. Finns bilder på min blogg ::] Sen finns det film från själva tävlingen om du klickar på augusti och bläddar ner! ::] skulle bli jätte glad om du hade några bilder där i från då jag själv inte har en ända.. 9

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress