Jenny

Hur ska jag kunna sova?
Har precis kommit hem från stallet, red på finaste Kanan. KM hade hoppträning och när den var slut så var hon snäll och fixade tre trav och tre galoppbommar åt Lina och mig. Vi red dem på en åtta och Kanan var en superbra och trygg gentleman som traskade över allt i precis rätt takt och timing. KM höjde upp mittenbommen på galoppbommarna och ställde fram två små sockerbitshinder med ett galoppsprång emellan. Jag kände mig som världens räddaste människa men om man sitter på trygga Kanan så klarar man tydligen det med. Hur ska jag nu kunna sova med detta färskt i huvudet, känner mig superpigg, lycklig och glad! Tack så mycket Rebecca för att jag fick låna din fina och trevliga häst. Detta gjorde min dag!!!!
Kanan och Rebecca förra sommaren
Johanna

Tack :) Det ska bli roligt.

Lina

Hihi det var så kul:) å vi var så bra:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress