Jenny

I tid
För en gång skull är jag i tid med dagisplaneringen, i dag kom det tre vita nappar med namnet Nova ingraverat och 120 namnlappar till kläderna. Helt otroligt att jag kom ihåg det, han beställa och få dem innan de ska börja på dagis i september. Nu återstår bara att märka alla kläder som ska med, kommer knappt ihåg vad de ska ha med sig. Några tröjor, byxor, underkläder och strumpor. Nova ska ha blöjor och strumpbyxor med sig, tofflor till båda ska packas ner då det är lite golvkallt. Ytterkläder har båda barnen så de ska märkas, regnkläder däremot vet jag inte om Nova har, ska kolla Lucas gamla blåa, är det är rätt storlek så får de följa med. Mössor har jag handlat och små vantar skulle jag få av Veronica, Lucas har redan sina klara. Det jag vet att jag saknar är en windstopper fleece, Lucas har haft en från P.O.P i alla år och den har varit super, kanske jag borde investera i en sådan? Har letat på tradera men inte hittat någon i hennes storlek, det är en med muddar nertill så det inte kommer in så mkt kall luft. Jaja, mycket funderingar blir det inför förskolestarten.
Marlene

Oj vad kläder som ska med!! Men mysigt:) kan hjälpa till att sätta på lappar när jag kommer upp!:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress