Jenny

Irriterande!
Blir så less då jag läser om olika artiklar där man ska göra bilresor dyrare för det går minsan att ta kollektivtrafik till jobbet! NEJ DET KAN JAG INTE!!!! Det går ingen buss till eller förbi mitt jobb då jag börjar på morgonen, jag slutar inte samma tid som de andra och kan därför inte samåka dit eller hem heller. Missförstå mig inte nu och skapa någon hysteri om att jag bara bryr mig om mig själv och inte andra och naturen, så är det inte men jag måste kunna ta mig till mitt jobb. Vi har pratat om att kanske köpa en moped för den dra mycket mindre bränsle men då kommer också resan att ta längre tid och barnen måste då vara längre tid på förskolan och det vill vi inte. Jag skulle gärna åka buss eller tåg på morgonen om det gick men nu finns inte det alternativet så snälla låt mig använda bilen utan att få dåligt samvete så jag kan ta mig till och från jobbet!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress