Jenny

Kläder
Åkte och köpte lite kläder till barnen nu på eftermiddagen, hade fått hem lite rabatter från KappAhl så då passade jag på, blev även ett besök på H&M. Blev strumpor och två par byxor till Lucas samt några bra tröjor till förskolan. Köpte även två pyjamaser då han inte har någon och nu när det börjar bli höst så kan det vara skönt att ha det på sig på natten. Hittade två tröjor till Nova också, ett t-shirt och en tröja om man ska vara exakt, två helt vanliga, inga volanger eller andra konstigheter. Köpte även några underkläder och en tröja till mig själv och det hör verkligen inte till vanligheten men när underklädeslådan gapar tom så är det nog dax. En sista sak som jag köpte var en onepice till Lucas, ja alltså inte en äkta, verkligen inte. Jag kunde bara inte motstå, den hänge där på sin galge och bara skrek efter mig.....jaja kanske inte exakt så men jag har länge funderat på att köpa en och när Theodore hade sin på sig då vi åkte hem från Ö-vik så kände jag att det var dags att inhandla en till Lucas, jag skulle vilja ha en egen men jag tycker att de är lite för dyra. Tänk att få krypa ner i den efter ett långt bad, åhhh så skönt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress