Jenny

Mer lek
Dagen började med en promenad tillsammans med hundarna, den blev över fem kilometer och eftersom att Lina har bestämt att gränsen för en promenad är minst 5 km så fick vi godkänt. Vi gick i elljusspåret och det höll på att döda mig, kvavt värre och noll i vind. Tur Lotta traskar på även om jag sackar efter, man får lixom jogga ikapp efter bästa förmåga. Väl hemma blev det en dusch innan jag dammsög nedervåningen, dumt av mig att duscha innan kan jag lova. Plockade undan och gjorde lunch, en riktigt dyr och lyxig lunch, håll i er, potatisbullar!!! Mätta i magen gick vi till Lucas dagiskompisar och lekte, full fart från början till slut.
Agnes och Lucas gungar
Skulle fota Jonah och Lucas då de lekte i lekparken, kanske man borde kolla var barnen är innan man fotar?? Man kan skymta dem bakom den gröna kanten. Tur att Jonah har en mamma som kan fota!
Medan barnen lekte han vi prata om både ditt och datt, vi kom fram till att vi båda är väldigt nyfikna och precis då vi ska gå hem dyker det upp en polisbil på gården, gissa om vi blev till oss, tyvärr gled den bara sakta fram genom gården och försvann sedan....typiskt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress