Jenny

Mögliga skor!
När jag skulle åka och rida Kanan häromdagen så tog jag fram mina stallskor ur förådet. Gissa om jag blev förvånad när de hade möglat, jag fick fundera en stund på hur det gått till eftersom att de stått i förrådet där det varken är fuktigt eller blött. Efter en stund slog det mig att jag hade dem då vi jagade ponnydjäveln på betet, skynade mig hem, slängde av mig alla stallkläder, in i duschen, ut till dne packade bilen och sedan iväg på semestern. Jag hade inte en tanke på de stackars skorna som fick stå kvar alldeles själv, chippandes efter lite omvårdnad.
Skorna hade stått med sidorna mot varandra så de hade "möglat ihop sig" med varandra.
Lurviga, ludna skor är inget som jag föredrar, jag lovar att ta bättre hand om mina skor. Dock ska jag fråga min chef om jag kanske kan få köpa nya skor då dessa är riktigt trasiga. Sömmarna i hälen har spruckit på båda skorna.
och som ni ser så är det inte mycket bättre fram till på skon heller......
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress