Jenny

Paket från USA
I dag kom det efterlängtatade paketet från USA, trodde nästan att Carina glömt bort mig och att jag aldrig skulle få några egna tillbehör. De är ligger så fint i sin lilla ask så man vill nästan inte öppna för att ta upp och diska dem, det är också praktiskt med en ask när man ska iväg så man vet var man har dem eftersom att de är ganska små.
En lila och en grön sked ligger och bara väntar på att få bli använda. Nu tänker du kanske men vad i hela friden ska hon ha dem till? De har inget skaft vad ska man hålla i? Varför är hon så glad över ett par konstiga skedar? Jo det ska jag förklara för dig, dessa skedar passar utmärkt till barnmatsförpackningen "Ellas kitchen", man skruvar bort korken och fästen skeden där i stället sen trycker man bara ut önskad mängd i skeden och ger barnet. Det är enkelt att ta med sig då man är på resan och vill ge barnet mat utan att kladda eller använda skålar eller liknande. Jag fastnade för det direkt och bad om att få egna då Carina återvände hem, har inte sett några sådana här i Umeå men det kanske finns, vad vet jag. Hur som helst så är jag väldigt glad över dessa. Tack, tack och åter tack!
De finns i massa olika smaker, finns från 4 månader och är ekologiska.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress