Jenny

Trevlig dag
Dagen började med en promenad till ängen för lite flygning av drake, blev en kort promenad innan vi gick hem och åt lunch. Nicke skulle åka på mediamarkt så jag tog barnen med mig och gick till lekparken på röd området med en förhoppning om att någon av hans dagiskompisar skulle vara ute. Båda kompisarna var ute så de lekte först ute i lekparken, sedan inne hos Agnes, ut igen, vidare till Jonah för ännu mer lek och sedan blev det mer lek utomhus innan vi gick hem för att göra lite klädinköp och middag.
Jag hoppas att vädret tillåter ännu mer lek i morgon för Lucas hade verkligen trevligt med sina kamrater och de märktes på han ikväll vid läggningen att han var trött av all lek. Jag hade också väldigt trevligt då jag han prata både med Louise och Sara, känns som om man aldrig hinner prata med de andra föräldrarna i vanliga fall då man möts på dagis, blir hej hej i dörren och sedan rusar man vidare.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress