Jenny

Ursch!
Nu ligger jag här i sängen och har läst en sådan där jobbig blogg igen, varför läser jag om sjuka barn som inte klarar sig när jag vet att miljoner tårar kommer att rulla ner för mina kinder och jag blir alldeles ledsen inombords, varför??
Sara - Ensamstående mamma

Jag tror att det är så vi människor fungerar, i alla fall jag.. Jag vet att man blir nedstämd och ledsen när man hamnar i sådana bloggar, artiklar, filmer och böcker. Men ändå så sitter man och läser eller ser, det är som att man (jag) behöver det av någon anledning, kanske för att själv uppskatta mer det som man har.. istället för att sakna det man inte har. Jag vet inte.. Av någon anledning dras jag till att läsa om hemskheter som drabbar små och oskyldiga människor :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress