Jenny

Grattis
Ett stort GRATTIS vill jag ge till Karin som fyller 30 år i dag, tänk vilken fantastiskt bra ålder det är!! Jag funderade lite på hur länge jag känt Karin och kommer inte fram till något årtal eller så men jag kommer starkt ihåg när vi åkte till Nordmaling och tävlade med Raider och Viona, när vi skulle åka hem kom Raider på att han blivit bredåkare så det vara bara för Karins snälla pappa att ordna två resor hem. Jag kommer ihåg då vi var i Åre och åkte skidor, eller jag åkte skidor medan Karin åkte snowbord, Karin han nog två vänder i backen medan jag han en för hon är så grymt bra på att åka bräda! Det är ganska roligt att tänka tillbaka på gamla minnen och inse att man känt folk ganska länge och har många trevlig minnen tillsammans.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress