Jenny

Helg!
Nu är det helg, eller är det helg? Nä det är torsdag men jag har jobbat min vecka och nu är det full fart mot helgen. Lucas är på dagis, morgonpromenaden är avklarad, jag har kört en maskin tvätt och diskmaskinen är i fullgång. Nova sover ute i kuvösen men hon kommer säkert vakna snart, i går sov hon två gånger på hela dagen och de varade ca 20 min.
I går var jag på KappAhl och skulle köpa lite nya kläder till Nova då hon växer som ogräs. Försökte hitta en helt vanligt tröja utan bilar, blommor, traktorer eller volanger. Men icke, om jag kollade på sidan där killkläderna hänger så fanns det massa "vanliga" tröjor men på flicksidan så var det bara volanger och spets. Vad är det för fel på en vanlig tröja på en flicka?? Jag fick tillslut köpa en body för att få ett plagg utan något könspekande trams på. Sen hittade jag lite på rean och Lucas fick ett par överdragsbyxor. Gick vidare till Coop för att kolla om de hade några tröjor och där hittade jag två vanliga tröjor utan nått på, dock fanns de bara i ljusblått och ljusrosa men jag köpte dem för Nova behöver tröjor. Sen hittade jag en röd tröja med en grön krokodil på och den fick följa med hem den med. Nu hoppas jag att vi har lite kläder som hon kan ha, som inte stramar och drar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress