Jenny

Trotsar kylan
Jag trotsar kylan och låter Nova sova ute en stund, det är ca -15 grader och hon är väl nerbäddad i vagnen med en filt över suffletten så det kommer inte in några vindar och det borde bli varmare där inne. Hon somnade nästan direkt som jag la ner henne, verkligen skönt att bara kunna ställa ut henne och så somnar hon. Sen så hade jag inte så mycket att välja på vad gäller ute/inne för snart ska jag hämta Lucas och om jag låtit henne sova inne så skulle jag behöva väcka upp henne för att klä på henne och traska iväg.
emma

Skönt för henne att sova ute i kylan.. Noah har en köldgräns på att sova i vagnen på minus 20, annars hade han aldrig fått sova ute.. =) För tillfället blir det inga sovningar ute vi har haft överminus trettio nu hela veckan. Hoff! Hoppas ni har det bra i kylan och att det snart ger med sig!

emily

Det var Maryna berättade mamma, en skimmelaab.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress