Jenny

Två år
Jag vet att jag tjatar om att tiden rusar fram men det gör verkligen det, i dag är det två år sedan vi sa ja till varandra och jag har inte ångrat mig en enda sekund. Känns overkligt att det gått två år men om jag stannar upp och tänker efter så inser man att vi hunnit med väldigt mycket så kanske att det ändå gått två år. Vi har tillsammans två underbara barn, villa, husdjur, bil, jobb, underbara vänner och familjer. Jag älskar mitt liv och hoppas att jag kan fortsätta att leva här och nu, uppskatta det jag har, inte bara se framåt även om vi självklart gör det också.
Vi är inte så mycket av den sorten som firar en massa saker men i går så passade vi på att låna in en barnvakt så att vi kunde åka ner på stan och äta en god middag tillsammans. Oj vad mätta vi var när vi kom hem.
Karin Ö

Grattis i efterskott från mig! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress