Jenny

Duktiga
Efter en rejäl sovmorgon och en god frukost så gav vi oss iväg på morgonpromenaden (borde nog heta lunchpromenad), vädret var inte det mysigaste, blåste och snöade så vi valde en tur som bjöd på lite mer träd än öppna ängar. Hundarna skötte sig så bra och jag blir så stolt över dem, de var gick förbi en massa hundar utan att skälla, tramsa eller allmänt fjanta, de var så duktiga så att de till och med kunde vara lösa förbi några hundar. jag måste säga att Lotta verkligen har lyckats få mig att tro på det jag gör och att jag kan. Det är så roligt att vara ute och gå och nu vill vi möta andra hundar och man känner att det blir ett perfekt träningstillfälle varje gång. Tänk vad lite peppning kan göra och att hon bara säger - Det kommer inte att hända något Jenny, det kommer att gå bra. Tjoho nu kör vi!
Lotta

Yes nu kör vi! Ni är så duktiga! Hoppas du har en bra dag på jobbet :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress