Jenny

Första dagen
Då har man avklarat första dagen på jobbet sen i april, poff så var dagen över. Tycker inte att jag han göra något alls men det måste jag ha gjort eftersom att dagen gick så fort. Måste säga att det är en underbar stämning på jobbet och det är verkligen roligt att Sandra är där så att man har någon som jobbar vid ens sida.Jag hjälpte henne att hålla Sillen då han blev klippt, hon hjälpte mig att hämta spån, vi hjälptes åt att fodra och allt stämmer så bra. Roligt!
I morgon måste jag försöka ta tag i schemat för tydligen är det omöjligt men jag vet exakt vart jag kommer att ringa om det inte funkar. Känn dig träffad!
Linn

Välkommen tillbaka till jobbet! :) Synd att vi missade varandra igår.. Rider ju på måndagkvällar nämligen! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress