Jenny

Ladda ner
Har funderat på en sak angående nedladdning av musik och film, när jag var liten så spelade folk in saker på band från andra band. Kommer ihåg när jag fick min första (tror det heter) dubbeldäckare, jag var så stolt, kunde spela in från ett band till ett annat, inte hörde man någonsin om någon piratkopiering eller liknande då. Jag fick ett band av min kusin som det var både dover calais, främling, jimmy dean och annat på, inte var det någon som någonsin sa till min kusin att nej nej så får man inte göra. Kanske att det är för att det handlar om detta i större utsträckning nu än förut men nedladdning har alltid funnits och folk har spelat över saker från band till band men nu är det bara lite mer hysteriskt.
För att byta tråd lite grann men ändå hålla mig kvar vid musiken så gillar jag att man kan köpa bara några låtar från en skiva och singlar. Passar mig super som tex Tove Styrkes million pieces och white light moment vill jag gärna ha då köper man dem så smidigt och enkelt, det är sådant jag gillar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress