Jenny

vardagsmåsten
Ja då är det måndag och Nicke är på jobbet, Lucas ser på TV och Nova sover i vagnen. Själv så har jag diskat, plockat undan, startat en maskin med tvätt och nu borde jag vika och plocka upp det som redan är tvättat men orken tog slut. Jag vill åka på Leos med Lucas men då blir vi kanske mer förkylda och det är inte så bra när man ska bort, jag skulle vilja gå ut och leka i snön med Lucas men då kommer säkert Nova att vakna, jag skulle vilja kunna knäppa med fingrarna så allt blev bortplockat, jag skulle vilja att någon kom och gjorde klart alla små skitdetaljer i köket, jag skulle vilja att Novas rum målade klart sig självt och jag skulle vilja sluta hosta. Så nu har jag fått gnälla av mig lite, ha en bra dag.
Hatar att diska nappflaskorna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress