Jenny

Dragon Gate
Enligt min man så är jag korkad som har missat denna enorma anläggning, vi körde enligt honom förbi den då vi åkte till Gävle i april (enligt mig så ligger detta söder om Gävle och därför passerade vi det inte alls!). Hur som helst så blev jag grymt imponerad över det enroma bygget, hur kan jag ha missat det? Kändes som om vi tagit en sista minuten och klivit rakt in i Kina, en skum känsla.
Den stora gården
Porten in till restaurangen och shopen
Valvet ut/in från parkeringen
Lucas tittar ut
Den enorma statyn
En del av en annan byggnad
valvet ut/in från parkeringen, lilla Nova bryr sig inte om oss utan traskar iväg i godan ro
Ett av "tornen"
En stentavla
Lucas känner på en stenboll i lejonets mun
Längst hela muren fanns det olika djur
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress