Jenny

En igelkott på besök
Vi hade en igelkott på besök ikväll, Lakritz som aldrig säger nej till mjukmat misstänkte genast att nått var fel när hon gick fram till maten. Hon går tillbaka till mig och verkar nästan säga till mig att någon sitter i busken och tänker äta upp hennes mat. 
Båda katterna var verkligen intresserad av kotten men ingen försöker försvara sin mat på något sätt, de tittade bara på när maten slukas av någon annan. Jag filmade dem i ca 18 min och katterna cirkulerade runt hela tiden men de visste nog alla tre att det var kotten som bestämde. Mätt och belåten traskar den sedan iväg mot nya äventyr.
Peter

Ni vet väl att dom tycker om kattmat o att dom kommer tillbaka ofta:)

Mina föräldrar har ett par stycken hemma hos sig..:)

Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress