Jenny

Lördag
Blev en härlig promenad på morgonen med Lina och Lotta, vi gick elljusspåret tillsammans med en massa mygg och en tryckande värme. Vi kom fram till att det är tur att man går promenaden på morgonen för annars skulle vi nog inte få tummen ur att gå senare då man myst ner sig i soffan. Lekte en stund med Nova, tog en dusch och sedan styrde vi ner på stan för lite ärenden. Inhandlade ett fodral till telefonen så att jag kan ha den på armen när jag arbetar, hoppas det funkar bara för annars vet jag inte hur jag ska göra. Lina shoppade en mycket fin present till sig själv och jag hittade två fina villervalla mössor på rea som ska vara till barnen i vinter. Lucas fick ett fint spel med bockarna bruse och jag kan lova att han blev glad.
Två mössor i härlig färg
Bockarna bruse spelet, eller är det ett spel?? Hur som helst så blev det mycket uppskattat.
matilda

sv: Tack! den blåa färgen kanske inte blev den nyans som vi tänkt men det är alltid roligt att byta :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress