Jenny

Telia Navigator
För att hitta till hotellet idag så använde vi oss av Telia Navigator, vi har testat den förut om varit ganska nöjda. Jag säger ganska för när vi var i Sundsvall så tyckte programmet att vi skulle köra mot enkelriktat. Hur som helst så sökte vi på Scandic Södertälje och fick genast upp den på kartan och vi började köra efter direktiven, hade telefonkontakt med Stina och hon beskrev hur de hade kört och det stämde med hur programet beskrev för oss. Vi la på och körde vidare för det var inte särskillt långt kvar......hmm, vi körde och körde och kom längre och längre bort från stan, ut på någon enslig väg och helt plöstligt står det att vi är framme! Vid det här laget tyckte vi dock att det var konstigt och hade redan börjat fundera på vad som var felet. Framför oss dyker det helt plötsligt upp en jätte anläggning med tjocka murar och höga staket, anstalten Hall växte upp framför oss. Jaja, nu har vi sett den men det var inte direkt den vi var intresserade av. Ringde Krille och frågade om adressen för vi hade tydligen fått fel uppgifter, eller? I Telia Navigator så står det att adressen är Verkstadsgatan 7 men det ska i själva verket vara Verkstadsvägen 7, man kan ju tycka att det är relevant att ha rätt adresser i sin navigator men vad vet jag?
Telia kundservice

Hej.



Jag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice.



Förhoppningsvis gick bilresan och användadet av Telia Navigator förhållandevis bra, med undantag för den lilla avkrok du beskriver i ditt blogginlägg.



Om du hittar felaktigheter eller har andra synpunkter på kartorna i Telia Navigator får du hemskt gärna skicka dessa direkt till företaget NAVTEQ som ansvarar för att hålla informationen aktuell och uppdaterad.



Du hittar kontaktinformation till NAVTEQ på länken nedan:

http://mapreporter.navteq.com/home



Med vänliga hälsningar

Thomas Lindmark

Telia Kundservice

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress