Jenny

4H gården
När solen passade på att skina så åkte vi iväg på 4H gården för att barnen skulle få träffa lite djur.
Selma är på väg till djuren
De fick klappa på fåren och lammen
Klappa, klappa
Se på de nyfikna grisarna
klappa de ystra kalvarna
Lucas fick för sig att han skulle lukta på lammet
Lammet i sin tur ville då lukta på Lucas, men det var inte lika uppskattat.
Nova och lammet bekantar sig med varandra
Nyfiken tjej
Signe ville givetvis också vara med på ett hörn
Signe är en gladskit!
Tobias och Theodore
Det är jobbigt att titta på djuren så lite glass piggade upp
Äter glass och kollar läget
Glass är gott
Selma åt så fort hon kunde men solen gjorde att glassen började smälta
mums
Olivia Bryndahl

Sv: Jag är jättenöjd med kameran! Jag köpte den eftersom att min kompis köpte den för 2 år sedan och jag älskade bilderna hon fick/tog. Den kostade då 9 000kr ungefär och nu, 2 år senare, så kostar den ungefär 4 000kr. Jag är dock ingen kameranisse och behöver verkligen läsa på, just nu använder jag bara de förinställda inställningarna och Auto, haha.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress