Jenny

Min dag i lite text och bilder
Började med att klockan ringde strax före sex, gick upp och åt en kesella på väg till bilen. Körde bakom några väglusar innan jag styrde in på vägen som är under mest ombyggnad i Umeå just nu (iaf enligt min mening), när vi kom fram till de provisoriska trafikljusen som alltid visar rött (känns det som) så var det bara till att stanna och vänta på våran tur. Medan jag sitter där och lyssnar på radio och drömmer mig bort så kommer det en liten pippi och landar på antennen till bilen framför, jag hinner tänka att ingen kommer att tro på mig om jag inte fotar detta men hur ska jag hinna få upp kameran innan den flyger iväg. Trasslar mig in i jackan så fort jag kan, upp med kameran, känns som om det tar hundra år innan den kommer igång.
Tjoho, jag lyckades. Ser ni fågeln som sitter på antennen??

Resten av dagen flyter på bra, god lunch på stan och sedan betessläpp för Yster och Sandokhan
Dino och Kahlea tittar nyfiket på de andra hästarna.
emily

Vart står hästarna på bete? När släpps dom och när kommer dom tillbaka? :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress