Jenny

hihi
I dag då vi åt lunch då berättade Jonas om sin vistelse i Polen, jag skrattade så jag nästan fick ont i magen. Han var alltså där för några veckor sedan och hälsade på hästen som han har där. När det var dags att åka hem så skulle ägaren till stallet (tror det var han) köra dem till båten men först skulle de dricka kaffe tillsammans. Han hade fått kaffe då de kom någon dag tidigare och det var det värsta rävpisset han smakat (ja han uttryckte sig så), han var alltså inte så sugen på mer kaffe men snäll som han är så sa han ja, medan mannen skulle göra klart kaffet så slank Jonas in på toaletten och när han kom ut så hade han fått en riktigt riktigt stor kopp kaffe. Denna gång smakade det ännu värre men han drack snällt upp den, när de sedan skulle gå ut i hallen och ta på sig skorna så nådde han inte riktigt fram till skorna, det vinglade och han kunde inte få på sig dem, han kände sig fnittrig och lite konstig.......här skrattar jag massor för med hans ansiktsuttryck och inlevelse i historien så kunde jag redan nu gissa vad som hade hänt. Hur som helst så säger han till sin kompis nått i stil med -Kan jag hålla dig på axeln för jag får inte på mig skorna, det vinglar så mycket. Han får med lite hjälp på sig skorna och så ska de ut till bilen och Jonas känner att det bara blir värre och värre, gung gung, svårt att gå rakt. Han säger till sin kompis att han nästan känner sig full........kompisen svarar att han hade sett då den andra mannen hade blandat ut kaffet med en stor mängd sprit av något slag. Till saken hör att Jonas inte dricker alkohol och då kan man ju bara tänka sig hur det kan bli, en person som inte dricker i vanliga fall häller nu i sig detta äckliga kaffe så fort som möjligt.......
Haha en underbar historia att höra på, inte lika bra då jag ska återberätta den men jag var bara tvungen att dela med mig av den.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress