Jenny

Kort stubin
Vet inte vad det är idag, känner mig trött och har ingen stubin alls. Det är inte så lätt att vara 3,5 år och ha en mamma som är tjurigare än en tvååring. Jag har träningsverk i benen så jag kan inte ens böja mig ner för att hjälpa Lucas med skorna, jag har svårt att plocka upp saker från golvet och Nova känns helt plötsligt som om hon väger 20 kg när hon ska upp i famnen. Det är sällan jag är på så här dåligt humör, tror att det kan vara städdjävulen som kommit fram, vi måste dammsuga och det är kanske det som hänger över mig? Eller så är det den skitiga bilen? Eller så är det för att det inte är sol och vinden viner som en orkan? Mina ögon är tunga och jag skulle verkligen uppskatta att få lägga mig i sängen en stund. Jag hoppas verkligen att detta går över snart för jag hatar att vara på dåligt humör!
Malin

Haha, det kan man aldrig tänka sig nu, han är absolut världens snällaste :)

Han är inte humörslös, men alltid snäll och bussig i alla lägen, älskar att hoppa gör han, tyvärr är han struppipare så han har det lite jobbigt trots att han är opererad en gång :(

Du har ingen bilder på honom från den tiden du höll på med honom, vore roligt att se!

Malin

Jaha, vet du varför hon sålde honom? :)

http://mightybouncer.blogg.se/2011/february/mighty-bouncers-historia-del-1.html här finns en bild på hur han såg ut när han kom till ridskolan ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress