Jenny

Melodifestivalen
Jag brukar vara superdålig på att gissa hur det ska gå för folk i olika sammanhang men i dag ska jag ändå göra ett försök. Jag tänker nu på melodifestivalen som går av stapeln ikväll, jag skulle vilja att The Moniker vinner men jag kan tänka mig att Eric Saade har en hel flock med svärmande ungdomar runt sig som kommer att rösta på honom för att han är han. Jag kommer att glo ögonen ur mig på Brolle och har antagligen ingen aning om hur låter var när den är slut. När jag såg The Moniker första gången och sedan på andra chansen så kände jag att låten var härlig och trallvänlig på nått sätt, påminner lite om The Beatles och jag hoppas därför att fler än Sverige ska gilla låten. Jag kommer att hålla alla tummar och tår för att han vinner!

Alltså mitt val. The Moniker
Vinnare: Eric Saade
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress