Jenny

Tomt
Just nu känner jag mig djävligt gnällig men jag tycker att jag har lite rätt att vara det. Kom precis hem från Coop efter att ha försökt göra en storhandling, tydligen verkar det inte som om de är så sugna på att folk ska handla på måndagskvällar för hyllorna gapade tomma både här och där och vågarna till självscanningen var ur funktion, i alla fall tre av fem. Det var nästan helt slut på blöjor, nästan helt slut på korv, det var slut på 1,5 liters mjölk, kesella och keso. Jag kan förstå om hyllorna inte kan vara välpackade dygnet runt men mjölk, kan man inte tycka att det borde finnas storpack på mjölk i alla fall?
Här borde det stått 1,5 liters mjölk
Keso, var är min keso???
Vill ha kesella men det är slut (den som står där lite ensam är tyvärr inte rätt sort)

PS: Jag skulle inte säga något om det var en liten kvartersbutik men detta är en stor butik DS
Pernilla Andersson

Oj!? Att det inte fylls på- det är ändå coop vi pratar om... JIsses=)

Lars C

Fan det där va ju inge roligt att se. Vi som är Ica Maxi fans, hur ska vi kunna omvandla oss till Coop efter en sån där skandal..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress