Jenny

Arbetsskadad
Jag tror jag har blivit arbetsskadad. I natt drömde jag om jobbet eller om jobbet är inte rätt ord, vi har en skottkärra i paddocken och i går bad jag Åke borra små hål i den så att regnvatten som hamnar där i kan rinna ut. I min dröm kom då denna borrning in samtidigt som Lucas plaskade i vattenpölarna gjorde sig påmind. Helt plötsligt så har då Henrik (Idas bror) borrat en massa små hål i alla Lucas skor. Hur konstigt kan man drömma och vad hade Henrik med det att göra och varför borra i skorna?? Haha ja vad ska man säga.
tessa

hihi, jag drömmde häromnatten att jag tvättade karin kemis tävlingskavaj, hon blev så nöjd med resultatet att jag skulle få tvätta alla hennes kläder hädanefter. :)Ibland undrar man ju vad drömmar kommer ifrån!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress