Jenny

Hundjävlar!

Tar på hundarna kopplet, går ut genom dörren och rundar kanten på huset samtidigt som jag försöker stoppa ner nyckeln i fickan. Vad händer då???? Ja upp ur skogen kommer "elaka hunden" med bonusmatte. Jag är helt oförberedd och har givetvis "långa" koppel. Båda hundarna hoppar framåt, jag blir tokig och lusläser noga för Gizmo, när jag vänder mig om och ska lusläsa för Plexus så flyger djävulen in i Gizmo och han tar helt plötsligt satts och flyger fram mot den andra hunden. Som tur är så tar kopplet slut och Gizmo inser sitt misstag och kommer tillbaka med svansen mellan benen.....när jag läst klart för båda hundarna och tittar upp så är både hunden och bonusmatte borta. Jävla hundar! Jaja den här dagen kan bara bli bättre!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress