Jenny

R.I.P Hickstead
Är hemma hos Bettan då telefonen ringer, det är Frida i andra änden. Hon frågar om jag ser på hästhoppningen, nä säger jag.....-Hästen dog.....-Va, säger jag? -Ja den hoppade hela banan och fick fyra fel sen dog den.....-Vad säger du? Eric Lamazes häst Hickstead föll ihop och dog.....
Jag känner att jag blir helt kall, det är så fruktansvärt när våra älskade hästar slits bort från oss så snabb och plötsligt. När jag kom hem var jag tvungen att läsa på olika sidor för att se vad som hänt. Hittade ett klipp som jag tittade på också för att förstå vad som hänt. Det är så overkligt och obeskrivbart, jag finner inte riktigt några ord.
Sara - Ensamstående mamma

Har sett klipp på det där, och usch så otäckt det ser ut.. Riktigt obehagligt. Jag hoppas att Hickstead inte hann lida så mycket :S

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress