Jenny

Tisdag
Dagen har gått i ett, känns som om jag inte gjort något men dagen har rullat på ofantligt fort ändå. Umeå Djurtransporter kom strax efter sju och allt gick jättebra, fodringen gick som en blixt och jag han fixa massa småsaker innan niofikat. Jobbade med hemsidan innan det blev dags att ge hästarna lunch och em havre. Efter min egen lunch lät jag Dino gå i skritten och sedan fick han sin massage. Vet inte om jag gör helt rätt men man kan hoppas att det ger nått i alla fall. Olov fick rida inne och då kunde vi göra lite mer gymnastikövningar och trava längre sträckor. Han gillar verkligen att trava. I morgon kommer tandläkaren och kollar på två hästar, den ena vet vi är nått fel på för han tuggar små bollar av all mat, den andra vill vi bara gör en check på då han står och grimaserar varje gång han får mat. Nu blir det lite TV innan sängen ropar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress