Jenny

Tjurigt barn!
Hämtade hem två mycket trötta barn från dagis, gjorde middag och fixade med tvätten. Plockade fram lite kläder som de skulle ta med sig till dagis i morgon och hittade ett par tunna vattentäta handskar till Lucas. Perfekt tänkte jag, om han kan ha dem så slipper vi köpa nya. Går ut i vardagsrummet och ber han prova dem så jag vet om det passar.......då bryter fjärde världskriget ut!! Han ska inte för nått i världen prova dessa vantar, tårarna sprutar och han skriker hysteriskt. Jag blir förvånad över mig själv då jag lyckas hålla lugnet så pass som jag gör ändå, ca 45 minuter senare så ger han äntligen med sig och vantprovningen på 4 sekunder går utmärkt. Tjuriga barn, måste vara efter pappa!!
tessa

Ja självklart är det pappans gener som slagit igen om när barnen tjurar :)

Christine

Ha ha...så kan det vara, han visar i alla fall vem som bestämmer:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress