Jenny

Trött
Är trött, kommer på mig själv att sitta och glo rätt in i den lysande datorskärmen. Kanske jag borde fundera på att gå till sängs, sova sött och vakna utvilad imorgon. Somnade tidigt igår tillsammans med Lucas, vaknade en minut innan klockan ringde i morse och kände mig faktiskt pigg, det var länge sedan den känslan fanns. Kanske borde stoppa något litet i magen innan sängen så jag inte hungrar ihjäl inatt.
Sara - Ensamstående mamma

Måste vara något fel på FB meddelandegrejs, såg först nu att vi fått en inbjudan om att komma och fika när Lucas fyllde år.. Synd att jag inte såg meddelandet då, för då hade vi såklart kommit :)



Sv: Japp dom har fått komma hem nu, men vi har inte hunnit träffa dom då vi är i Vännäs nu och Jonah är sjuk. Snorig nanting och rosselhosta, ingen feber än tack och lov.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress