Jenny

Vad var det i paketet?
Nu har mitt efterlängtade paket från smartphoto kommit, jag har beställt kort därifrån flera gånger förut och alltid blivit väldigt nöjd. Smartphoto är det nya namnet på Extrafilm, det är en fotobutik på nätet där man kan beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer.
I paketet som jag fick idag så var det ett fotoställ som rymmer tolv olika bilder, det var smidigt och enkelt att göra. Laddade upp tolv bilder på deras hemsida med hjälp av några enkla knapptryckningar och sedan fick jag välja i vilken ordning jag ville att korten skulle visas. Ett kort hade lite dålig upplösning och de blev jag uppmärksammad på och bytte då genast till ett annat. Bra att man får den upplysningen så att kvaliten blir så bra som möjligt. När beställningen var gjort fick jag ett mejl på att de mottagit min order och efter några dagar fick jag ytterligare ett mejl denna gång att min produkt var skickad. Jag tycker att det är bra att man får dessa mejl så att man vet att de fått ordern samt att produkten är på väg.
Så här ser fotostället ut framifrån, jag valde att använda kort på barnen.
Den blir väldigt platt och smidig om man behöver ta med sig den någonstans.
Korten sitter fast i den smidiga spiralen som gör att det blir lätt att bläddra till nästa kort.
Så här ser den ut från sidan, handgjord elegant grå kartong, den står bra och stadigt.
Valde både kort som var svartvita och de med färg.
Jag valde att ställa fotostället vid våran fotovägg, det är enkelt för barnen att se den och även byta bilder i fall de vill göra det. Eftersom att den är liten, enkel och smidig så kommer vi säkert att byta plats på den då och då, ställa den i sovrummet och kanske även i barnens rum, den passar in överallt.

Skynda dig att beställa fina saker på smartphoto du med!
Tessa

Fint! :)

Maria

Är du sponsrad eller?

Sara

Va fint!



Just nu har jag en tävling där du kan vinna gratis medlemskap hos Lovefilm! Du får filmer hem helt gratis!



http://www.saramn.com/2011/10/07/tavling-lovefilm/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress