Jenny

06.12
05.57 pratade jag med Eva samtidigt som jag svängde in på parkeringen. Direkt då öppnade bildörren och klev ur så förstod jag att han var på plats nere vid gödselplattan, lukten som kom emot mig går inte att beskriva för någon som inte fått lukta på den själv. Jag visste redan då att han var klar och bara väntade på mig, skyndade mig in och lämnade matlådan och sedan ner till stallet. 06.12 ringer jag upp Eva och talar om att båda hästarna nu är på de evigt gröna ängarna och att allt har gått jättebra, lugnt och stilla. Jag har tänkt på ägarna till hästarna flera gånger under dagen, jag vet hur jobbigt det är men också finns det ett lugn som sprider sig då man kan tänka framåt och slipper ha detta framför sig. Nu vilar deras älskade på en bättre plats och de slipper ha ont.
Älskade RV betar också på de evigt gröna ängarna
tessa

Skönt att det gick bra! RIP alla fina underbara hästar som gett oss så mycket glädje och lycka!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress