Jenny

Frisk kille
Dagarna på jobbet rusar fram, fodring, krattning, sopning, mockning osv osv Stor del av dagen har spenderats på ATG för återkoll av våra tre hästar, två fick lite påbackning och en var helt frisk. De skötte sig som vanligt helt super och stod helt stilla vid sina undersökningar, jag blir verkligen stolt över dem. Band dock upp dem i boxen eftersom en av dem rev ner halv fönstret förra gången vi var där.....
En frisk kille!

Medan jag stod och väntade på Eva som körde våra hästar fram och tillbaka så fick en av hästarna som redan var på kliniken när vi kom dit vandra vidare till de evigt gröna ängarna, det blir en konstig stämning när detta sker....så uppenbart hur skört livet är. Jag känner att jag stannar upp och faktiskt uppskattar livet lite mer, det gjorde inte så mycket att våra hästar hade lite markeringar kvar, de levde i alla fall.
Carisma var lite bättre idag för hon var inte längre halt, dock så är hon fortfarande väldigt svullen men det går åt rätt håll.
Johanna

Nä jag har haft en halvdålig dag bara.. Får hoppas på en bättre imorgon :)

Sara - Ensamstående mamma

Myspys med en onepiece till lilla damen :) Själv så har jag svårt att tro att jag nånsin kommer köpa ett sånt plagg, tycker inte dom är så.. ehm.. vackra, haha.

Sara - Ensamstående mamma

Mysigt ja.. Men fult och väldigt opraktiskt när man ska på toa haha :P

Sara - Ensamstående mamma

Haha ja verkligen, det är tur det.. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress