Jenny

Jour
Hade jour på jobbet i helgen och i morse kom det berömda *pling pling* i telefonen. Skyndade mig att läsa och tydligen hade en av tjejerna som skulle jobba i stallet inte dykt upp, slänge på mig kläderna och åkte till jobbet. Vi gav mat och släppte ut alla hästarna innan vi började mocka. När vi var helt klara i ponnystallet så gick jag upp och försökte få ta på personen som skulle jobba men det var stört omöjligt, fel nummer på det ena och på den andra var det ingen som svarade. Fick hjälpa av Eva att komma på några förslag på tjejer som kunde jobba och Linn den ängeln kunde ställa upp!! Skyndade mig ner i stallet igen och mockade klart resten av spiltorna och lagom till det blev dags för att mocka boxarna så dök min räddare upp och jag kunde åka hem igen. Det var i alla fall en väldigt trevlig och snäll tjej som jag delade min morgon med och sedan var man pigg och alert för resten av dagen.
Sara - Ensamstående mamma

Schysst att inte dyka upp när man ska jobba.. Hoppas bara att det inte hade hänt den personen något.

mickis

Oj vad snäll du var då :O När tjejjen som jag jobbade med inte kom och ringde Eva så försökte hon få tag på tjejjen så fick göra allt själv och även hitta ngn som kunde jobba ist...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress