Jenny

Kö och vattenpölar
Jag gruvar mig när jag ska åka hem från jobbet, jag vill verkligen inte stå i bilkö, jag vill inte, vill inte, vill inte!!! Jag är världens sämsta på att köa, jag skulle inte kunna tänka mig att flytta till en storstad och köa varje dag. Jag älskar att börja tidigt, trafiken flyter på att ett lugn infinner sig. Jag är inte skapt för bilkö!
I dag behövde jag inte stanna vid VK utan jag tog mig till och med igenom rondellen.....
Eftersom att det har regnat här i evigheter känns det som så kan det bildas vattenpölar lite här och där. Jag försökte fota en stor vattenpöl när jag väntade på min tur i kön, dock syns den inte så bra. Den börjar vid kanten på min runta och sträcker sig hela vägen ut till E4:an och lika bred som vägen.
Här kommer det en bil som försöker köra lite försiktigt genom vattenpölen....
Jeanette

Sv. Jaså, Går Fjalar att sko?

emily

SV: Precis! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress