Jenny

Krymper
Efter att jag fick en kommentar av Jonahs mamma så insåg jag att nog var väldigt trött i går då jag skrev inlägget. Jag tänkte berätta för er att jag verkar krympa, tyvärr så är det inte att krympa i midjemått/vikt (eller det vet jag inte än för det är tre veckor till nästa mätning) men jag verkar i alla fall krympa under dagen på jobbet. När jag sätter mig i bilen på morgonen så får jag alltid vinkla upp backspegeln så jag kan se ordentligt i den och sedan när jag ska åka hem från jobbet så får jag alltid ställa ner den igen......jag blir alltså lite kortare under dagen.......jag tycker redan att jag är kort så inte behöver jag krympa ännu mer?
Sara - Ensamstående mamma

Haha jahaaa, det var så du menade.. :P

Johanna

Haha vad kul.. du är väl lite utpumpad och ihopsjunken efter arbetsdagen :)Eller så är det någon som tjyvlånar din bil..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress