Jenny

Såret
Glömde givetvis att skriva att jag även tog hand om stackars Carismas sårig ben, i dag var hela benet jämntjockt, hela bandaget nerblodat och såret så där äckligt som bandagerade sår kan bli. Helst skulle jag vilja att det fick lufttorka men såret är fortfarande för stort och djupt så det kan jag glömma........nu kände jag att det låter som om såret är jättestort, det är kanske bara runt tre centimeter långt men det glipar rejält och är djupt , det rann fortfarande blod när jag petade på det idag. Hoppas svullnaden har gått ner tills i morgon och att såret dragit ihop sig, då tänkte jag att hon kanske kunde få vara utan bandage i boxen en liten stund i alla fall.......
Sara - Ensamstående mamma

Men huvva, vad har hänt då?



Sv: Haha tråkigt för dig ;) Jag har precis lagt Jonah och varvar ner lite nu inför Idol.. Ser du det?

Sara - Ensamstående mamma

Hehe nä det går ju inte :P Skönt att han somnade snabbt i alla fall.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress